6 decembrie 2013

Conopida impanata cu cascaval la cuptor



Ador mancarea asta.  
As manca la micul dejun, la pranz si seara.... uneori chiar si la desert  

Am avut nevoie de
- conopida (cu cat mai mare cu atat mai bine :) )
- cascaval
-  2 sau 3 linguri de smantana
- oua (3 sau 4)
- unt pentru uns forma
- ardei (rosu)
- sare, piper, putina boia

Am fiert conopida in apa cu sare, am scurs-o. Am uns cu unt forma de yena si apoi am asezat buchetele de conopida in forma .
Am taiat cascavalul baghete mai lungute, cam de 2 cm si le-am introdus printre bucatile de conopida
Am presarat bucatele de cascaval si pe de-asupra, ardei tocat, putina sare, piper si cateva prafuri de boia.


Am batut foarte bine ouale cu smantana si le-am turnat peste "compozitia" din forma.


Am bagat forma la cuptor. Cand a fost rumenita frumos si oul inchegat a fost gata.


Am mai spus ca ador mancarea asta? :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu