30 ianuarie 2015

Spaghete picante cu dovlecel


Spaghetele acestea fac parte din capitolul "pe repede inainte" :) 

Am folosit: 

- 150 g spaghete integrale combinate cu spaghete din grau dur
- un dovlecel taiat cuburi
- 1 ceapa potrivita
- 2 catei de usturoi
- 1 pasta de ardei
- 1/2 lingurita pasta de ardei iute
- 3 linguri ulei de masline
- sare, piper, patrunjel

Am pus la "calit" in ulei cu apa dovlecelul si ceapa. Am completat cu cate 2 linguri de apa pana cand ceapa s-a facut moale.


Am adaugat pasta de ardei si pasta de ardei iute


Am completat iar cu apa si am mai lasat sa se imprieteneasca gusturile :) 

Am zdrobit si tocat 2 catei de usturoi


I-am adaugat peste dovlecel si ceapa impreuna cu patrunjelul tocat. 




Am potrivit gustul de sare si piper si sosul a fost gata.

Intre timp am pus la fiert spaghetele in apa cu sare si putin ulei. Le-am fier conform instructiunilor de pe pachet - minus un minut :) Le-am scurs si fierbinti le-am turnat peste sos impreuna cu cateva linguri de apa in care au fiert.








150 g de spaghete sunt o portie cam mare pentru o singura persoana, dar papilele mele gustative au fost in extaz :) 













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu