3 februarie 2015

Ardei/dovlecei umpluti


Cantitaile? Greu de spus...

Dar pot spune ca am folosit:
- ardei gras
- dovlecei tineri
- o ceapa potrivita
- carne tocata de porc (spata)
- patrunjel, marar
- sare, piper
- pasta de rosii
- 1 lingurita de faina
- orez

 Am curatat si taiat ceapa. Am spalat si curatat de seminte ardeii...



Am calit foarte putin ceapa, am adaugat apoi orezul si verdeata...


Am adaugat carnea, ouale, sare si piper :)


 Am amestecat totul si apoi am umplut ardeii/dovleceii...



Le-am pus capacele din rosii sau ardei :) , am adaugat apa si am pus la fiert :)


Intre timp m-am ocupat de sos. Intr-o cratita, am pus putin ulei peste care am pus cateva linguri de pasta de rosii, o lingurita de faina si apoi apa.


Am adaugat peste ardei... si am lasat sa fiarba impreuna pana cand s-au terminat de fiert


Cu adevarat buni. Dovlecelul le-a dat o dulceata aparte.... Am tot zis ca o sa fac numai dovlecei umpluti... dar nu am mai ajuns :)




Alti ardei umpluti pregatiti si trecuti pe la sedinta foto



Urmatorii ardei sunt pregatiti la fel, dar am adaugat si o bucata de slanina afumata, taiata cubulete mici - face minuni!!!!








Ardei umplut aromatizat cu cimbru

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu