12 februarie 2015

Conopida pane



Ador conopida indiferent cum este pregatita :) 

Pentru conopida pane am folosit:

- o conopida
- 2 sau 3 oua
- ulei pentru prajit
- sare, piper
- o lingura faina (facultativ)

Am fiert conopida in apa cu sare pana cand a fost aproape fiarta. Am lasat-o in strecuratoare sa se scurga bine.

Am batut cu mixerul 2 oua impreuna cu un praf de sare si piper.  Am trecut bucatile de conopida prin oul batut si le-am pus la prajit in uleiul incins.


In ultima vreme a deprins bunul obicei de a nu mai face astfel de paneuri si cu faina. Oul bine batut cu mixerul asigura o crusta foarte frumoasa :) 

Am intors pe toate partile bucatile de conopida si cand au fost gata le-am scos pe servetele absorbante.

Atat calda cat si rece, conopida pane este delicioasa. :) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu