12 februarie 2015

Saramura de macrou


 Una dintre mancarurile mele preferate :) 
Nu voi da cantitati - doar voi spune cum am facut :) 

Am cumparat macrou si l-am pus pe pat de sare.
Alaturi am pus cateva legume... gogosar, ceapa, ardei iute, usturoi. Am pus pe peste si bucatele de lamaie, am rasnit piper si am plimbat pe acolo si un fir de ulei de masline. Am bagat totul la cuptor.


 Intre timp am pregatit o ceapa si un gogosar ca sa le trag putin in tigaie... tot pentru saramura... Experimentam si voiam sa folosesc neaparat noua tigaie 


 Cand pestele si legumele au fost gata am trecut la treaba  Am curata pestele de sare si de oase (cat am putut pana m-a parasit rabdarea), iar legumele le-am tocat 




Intr-o cratita am pus la fiert apa cu sare am adaugat legumele (uitasem ca am pus si o rosie tocata cubulete) si pestele + o mana generoasa de patrunjel tocat. Acum eu va spun, dar pe landa cei doi ardei iuti copti... am mai tocat jumatate de ardei iute ca focul :))))))))) Deci, dupa ce am pus patrunjelul - am pus capacul si gata.


  Am lasat sa se imprieteneasca aromele cam 2 ore si apoi am facut o mamaliguta mica (numai pentru mine) - am mancat cu multa, multa pofta :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu