13 februarie 2015

Sarmale de post cu ciuperci de padure


Am facut astazi sarmale de post cu ciuperci de padure. Au fost absolut delicioase 

Am folosit:
- o ceapa
- o lingura pasta de gogosar/ardei
 - ciuperci de padure congelate (manatarci plopesti)
 - orez (brun - de data aceasta)
- suc de rosii 
- marar si patrunjel verde
- sare, piper
- cimbru, chimen
- foaie de dafin

Am calit ceapa impreuna cu pasta de ardei.


Am spalat orezul in mai multe ape


Am tocat ciupercile....


DAR, inainte de toate am pregatit foile de varza :) 
Am folosit varza dulce. Foile au fost oparite cu o zi inainte in apa cu otet si putina sare.
Acum am taiat cotoarele si am ajustat putin marimea si forma foilor.


 Am adaugat apoi ciupercile (congelate), orezul , verdeata, sare, piper, cimbru uscat.


Le-am lasat sa se cunoasca putin si apoi am invelit sarmalele :)



Foile ramas le-am tocat si le-am pus pe deasupra sarmalelor in oala



In oala am mai pus putin  chimen si foi de dafin
Inainte cu 10 minute de a stinge focul, am pus si sucul de rosii.


M-am ars pe gura cu ele. Nu mai aveam rabdare :)
In combinatie cu ceapa sunt si mai gustoase. Nu stiu daca mai este cineva de acord cu mine, dar eu nu mai pot manca sarmalelsau alta mancare cu varza - fara ceapa.





Cu alta ocazie.... am facut cu ghebe.... Nu stiu daca pot spune cu certitudine ca unele au fost mai bune ca celelalte :) 




Alte retete de sarmale aici si aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu