12 februarie 2015

Spaghete integrale cu fenicul, ciuperci si rosii uscate


Pot spune cu mana pe inima ca am facut aceste spaghete cam cu ce am avut prin casa .... mai "deocheat".... Important este ca a iesit ceva foarte gustos si cand voi mai avea prin casa fenicul - nu voi ezita sa le fac :) 

Am folosit:
- 1 fenicul
- o ceapa de marime potrivita
- o ciuperca mare si doua codite
- o lingurita de ulei aromatizat cu trufe
- rosii deshidratate si conservate in ulei de masline

Am tocat ceapa si ciupercile. In ulei de la rosii si putina apa le-am calit.


Dupa ce am feliat feniculul l-am adaugat si pe el in tigaie



Am mai adaugat apa de cateva ori pana cand si feniculul a fost gatit.
Intre timp am pregatit rosiile si usturoiul.


Le-am adaugat peste ciuperci si fenicul


Am mai adaugat jumatate de cescuta din apa in care au fiert pastele, uleiul aromatizat cu trufe si am pus capacul. La foc mic le-am mai lasat sa fiarba impreuna aprox 3 minute


Am adaugat spaghetele fierte al dente si gataaaa


Am avut pofta MAXIMA !!!! :) 
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu