2 martie 2015

Fasole murata


Fasolea aceasta este cel putin interesanta. Am facut dupa reteta Mikai :) 
 Doar ca eu am pus usturoi si frunze de telina, iar in cateva borcane si jumatati de ardei iute :)  Trebuia sa-mi aduc contributia la retata, nu?  :) 

Am avut nevoie de: 

- fasole fideluta
- 3 litri de apa
- 1 litru de otet
- 4 linguri de zahar
- 4 linguri de sare
- usturoi, ardei iute, telina (facultativ)

Trebuie sa spun ca nu stiu exact cata fasole am avut, dar a fost in jur de 1.5 kg. Eu nu am facut o portie intreaga si am injumatatit cantitatile pentru lichide, sare si zahar

Asadar am curatat si spalat foarte bine fasolea


Apoi am asezat-o in borcane


In unele borcane am pus telina si usturoi, in altele telina si ardei iute 



Cand am terminat de asezat fasolea in borcane am pregatit solutia


Am pus cratita pe foc si am lasat-o sa dea cateva clocote, am asteptat sa se raceasca, sa ajunga la temperatura camerei si apoi am turnat cu grija in borcane




Am sterilizat borcanele aprox 30 de minute din momentul in care au inceput sa fiarba. 
Le-am lasat sa se raceasca in vasul in care au fiert si a doua zi le-am pus frumos pe raft in camara :) 






2 comentarii: