29 martie 2015

Paccheri umpluti


De cand am vazut prima data aceste paste in magazin, 
am stiu ca intr-o zi "ale mele vor fi" :) 

A venit momentul mult asteptat.

Am avut nevoie de: 

- paste paccheri 
- 150 g cascaval
- sare
- 1 lingura ulei


Dupa ce am pregatit sosul Ragu, am testat sa vad cam cate paste imi incap in forma pe care intentionam sa o folosesc la cuptor :) 


Direct din aceasta forma, pastele au plonjat in oala cu apa fierbinte de pe foc. In apa am pus un pic de sare si aproximativ o lingura de ulei. Le-am fiert doar 8 minute, le-am mai lasat in apa fierbinte (dupa ce am stins focul) 2 minute si apoi le-am scurs.


In timp ce pastele s-au racit atat cat sa pot sa umblu cu ele in mana, am pregatit sosul bechamel.

Am amestecat sosul Ragu cu bechamel, am pus cateva linguri in forma de yena, am asezat pe rand pastele si le-am umplut. Sosul rezultat a fost putin mai lichid decat as fi vrut, dar asta nu a daunat gustului (ba dimpotriva). In plus, in felul acesta pastele au avut mediu propice pentru a se mai gati putin (le-am fiert mai putin decat instructiunile de pe pachet)



Am presarat cascavalul ras  si am bagat totul la cuptor pentru aproximativ 20 de minute.



Dupa 20 de minute - arata asa.... Mmmmm!!!!




Au fost chiar fierbinti cand am pus in farfurie. Nu am avut rabdare sa mai asteptam.... miroseau atat de bine...!!!



Bune de tot!!!!

In pozitie de drepti asteapta la rand cuminti si celelalte :) 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu