12 martie 2015

Paste cu piept de pui



Nu stiu daca aceasta reteta este chiar din bucataria italiana. Ideea este ca au fost foarte apreciate de "publicul spectator" 

Am folosit:

- 300 g piept de pui dezosat
- 250 g paste
- 50 g mazare congelata
- o lingura  pasta de rosii
- o ceapa mai maricica
- bulion home made
- sare, piper, oregano, vegeta,  putin ulei
- 2 catei de usturoi
- o foaie de dafin mica

Am calit carnea in putin ulei si apoi am adaugat ceapa tocata, vegeta, putina sare, piper, foaia de dafin. 


Le-am mai lasat impreuna pe foc cateva minute si apoi am adaugat o cana de supa. Au fiert impreuna pana cand carnea a fost fiarta iar supa a mai scazut. Atunci am adaugat mazarea congelata si bulionul.


 In scurt timp am potrivit gustul de sare si am adaugat oregano si cateii de usturoi tocati fin. Am pus capacul si am lasat se se infuzeze vreo 5 minute.


 Intre timp am fiert pastele, de data aceasta  -  melci spiralati. Am mai presarat putin patrunjel


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu