28 martie 2015

Sos ragu - varianta 1


De-a lungul vremii am testat mai multe variante de sos ragu (ragu alla bolognese - in italiana). Ingredientele sunt in mare masura aceleasi, dar ... "detaliile fac diferenta" - nu? :) 

De data aceasta am folosit: 

- 500 g carne tocata de porc
- 1 ceapa mare
- 2 morcovi
- 2 linguri ulei de masline
- sare, piper
- 200 ml vin rosu
- 1 lingura pasta de rosii
- 100 ml suc de rosii rezultat din rosii la conserva
- 200 ml supa de legume
-1/2 lingurita oregano

Am curatat  ceapa si morcovul. Am razuit morcovul, iar ceapa am tocat-o.


Le-am sotat impreuna cu uleiul, foarte putina sare, piper si cateva linguri de apa. Cand legumele au fost dustuite bine, am adaugat carnea. Am prajit-o doar pana cand si-a schimbat culoarea.
Am adaugat vinul si am lasat sa fiarba pana cand alcoolul s-a evaporat.

 Acum a venit momentul sa adaug pasta de rosii, sucul de rosii, supa de legume si oregano.
Am pus capacul si am lasat sa fiarba la foc mic aproximativ o ora.

Pentru ca am vrut un sos mai fin, am bagat blenderul verticat ici si colo.... de cateva ori.
Pentru ca rosiile au fost sarate - nu a fost cazul sa mai adaug sare.

Am gustat, am fost multumita de gust si am oprit focul.
De data aceasta l-am folosit pentru paccherii umpluti. Mmmmm!!! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu