31 martie 2015

Sos ragu - varianta 3 (rapid)


Inspiratia pentru acest sos mi-am venit de la Adi Hadean.
Mi-a placut ideea de toca legumele in blender.  M-am orientat in reteta lui la ingrediente.... cantitatile sunt dupa cum m-a taiat capul la momentul respectiv.

Am folosit: 

 - 230 g carne de porc
- 500 g carne tocata de vita
- 2 cepe potrivite (200 g)
- 2 morcovi (150 g)
- 1 felie telina (100 g)
- 1 legatura patrunjel
- 2 linguri ulei de masline
- sare, piper
- 1 lingurita busuioc (uscat am avut eu)
- 1 lingurita zahar
- 1 cutie rosii de la conserva (400 g)
- 100 ml suc de rosii home
- 200 ml supa de legume (aproximativ)

Am curatat si spalat ceapa, morcovii, telina


Am taiat morcovii rondele si i-am pus in vasul blenderului. 
In 20 de secunde au fost poveste :) 

Am adaugat telina taiata cubulete si i-am aplicat si ei acelasi tratament pentru alte 20 de secunde.


Am adaugat ceapa, patrunjelul si jumatate de cana de apa.


A rezultat un "sos" foarte aromat... pe care l-am transferat in cratita incinsa cu 2 linguri de ulei de masline


Am fiert sosul de legume aproximativ 15 minute si apoi am adaugat carnea.


Am amestecat energic aproximativ 5 minute si apoi am adaugat o lingura pasta de ardei, rosiile din conserva  blenduite, sucul de rosii si aproximativ 200 ml supa de legume (cub + apa fierbinte). Am potrivit gustul de sare si piper. Tot acum am adaugat si busuiocul uscat.


Am mai fiert sosul aproximativ 30 de minute, amestecand in el din cand in cand.
A iesit foarte gustos si s-a facut intr-adevar repede.

Am folosit o parte din el pentru o lasagna delicioasa si o parte l-am congelat.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu