31 martie 2015

Spaghete Bolognese



Cand ai in casa sos ragu (alla bolognese), chiar nu-i un efort sa pregatesti o cina delicioasa.

Am avut nevoie de: 

- sos ragu (din congelator)
- spaghete integrale
- 50 g cascaval
- sare, piper
- 1 lingura de ulei

Am scos sosul de dimineata din congelator. 

Am fiert spaghetele in apa cu sare si o lingura de ulei conform instructiunilor de pe pachet minus 2 minute ;)

Am diluat sosul incalzit putin la microunde cu 2 linguri de apa (in care au fiert pastele)

Am turnat spaghetele intr-o strecuratoare, le-am lasat doar 1 minut sa se scurga. Le-am adaugat peste sos. Am amestecat cu delicatete, le-am infasurat dupa furculita si le-am asezat in farfurie.

Am presarat cascaval ras si putin piper mozaic proaspat rasnit.
Gata cina!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu