3 aprilie 2015

Penne rigate cu dovlecel si leurda


Aceasta mancare face parte tot din capitolul "Ce gatesc cu ce am prin camara si frigider?" :) 

Asa ca am apasat butonul "pe repede inainte" si am injghebat o o mancarica suuuuper delicioasa.

Am folosit: 

- un dovlecel mic
- o mana de arpagic
- o lingura de pasta de gogosar
- o mana buna de leurda
- 2 linguri de ulei de masline
- sare, piper
- fulgi chilli (optional)
- penne rigate din grau dur

Am curatat, spalat si tocat sau feliat legumele


In cele doua linguri de ulei am pus pasta de ardei si arpagicul plus sare si piper mozaic proaspat rasnit


Am adaugat si putina apa ca sa se dustuiasca bine arpagicul


Dupa cateva minute am adaugat dovleceii


I-am lasat si pe ei la dustuit/sotat pana cand a scazut apa pe care au lasat-o.
Atunci am adaugat leurda si am luat cratita de pe foc. Practic, leurda s-a gatit doar de la temperatura pe care o aveau legumele din cratita. Am potriviti gustul de sare si apoi am pus capacul pentru maxim 5 minute.


Am mancat cu penne rigate, adaos de piper, fulgi chilli si putini germeni de praz.
Foarte rapid si absolut delicios :) 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu