2 aprilie 2015

Lasagna


Nu stiu de ce, dar foarte greu ma apuc sa fac lasagna.... nu-i dificil deloc, mai ales ca sosul ragu se poate face cu o zi inainte.... iar preparatul in sine... este in topul preferintelor ...

De data aceasta am folosit: 

- foi lasagna
- 200 g cascaval
- 100 ml suc de rosii
- 50 g unt (aproximativ)

Sosul ragu a fost preparat mai devreme.  Am facut si sosul benchamel si am inceput  "constructia".
Am uns cu unt forma in care urma sa pun lasagna la cuptor.


A urmat un strat de foi, peste care am turnat si intins cateva linguri de sos benchamel. Am adaugat apoi cateva linguri generoase de sos ragu. Am intins si am continuat cu alt strat de foi lasagna.


Si uite asa... am tot construit.... si am construit vreo 7 nivele... :) 
La final am ras cascaval din abundenta iar pe margini am turnat suc de rosii



... putin piper pe deasupra...


Dupa aproximativ 25 de minute la cuptor - arata asa.... rumena, suculenta, inmiresmata.... 


Doar 10 minute am avut rabdare sa asteptam sa se raceasca....

Dar peste vreo doua ore... am reusit sa tai o felie rezonabila ca aspect.... pretabila cat de cat pentru sedinta foto :) 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu