5 aprilie 2015

Leurda - la congelator



Printre alte verdeturi, leurda este o "buruiana" tare draga. Imi place sa o am in casa si in extrasezon.
De aceea, in fiecare an congelaz in doua sau trei caserole - cam cat folosesc odata la o mancare - indiferent daca este ciorba sau sos.

Am curatat si apoi spalat frunzele de leurda in mai multe ape.


Am pus la fiert o cratita mare cu apa. Nu am pus apa foarte multa, dar folosesc cratita mare pentru ca leurda este voluminoasa la inceput.
Cand apa a dat in clocot, am adaugat frunzele de leurda si le-am apasat cu o lingura de lemn. La primul clocot am oprit focul si am pus capacul pentru 5 minute. Dupa aceea am scurs leurda oparita pastrand un pic din apa.


Dupa ce s-a racit am pus-o in caserole.
 Am turnat si putina apa din apa in care a fost oparita.
Am pus capacele si am pus etichete. Gata! :) 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu