5 aprilie 2015

Papricas de caprioara


Am avut nevoie de: 

- 600 g carne de caprioara (cotlet)
- 1 morcov
- 2 cepe potrivite
- 1 lingura pasta de ardei
- 300 ml suc de rosii
- 300 ml supa
- 1 foaie dafin
- sare, piper, cimbru
- 3 linguri ulei

Pentru marinata am folosit: 

- 1 morcov mic
- 1 ceapa
- 3 catei de usturoi
- 4 boabe ienibahar
- 1 lingurita piper boabe mozaic
- 1 foaie dafin
- 1 crenguta rozmarin
-250 ml vin rosu sec
- 200 ml apa
- 2 linguri ulei de masline

Pentru galuste: 

- 1 ou
- 3 linguri pline de faina

Desiguir - am inceput prin a pune carnea la marinat cu toate ingredientele pentru marinata. Am acoperit vasul cu folie alimentara si l-am pus la frigider pana a doua zi.


A doua zi arata asa


 Am scos carnea din marinata pe servetel absorbant, iar marinata (de data aceasta) nu am folosit-o la nimic


Am curatat, spalat si tocat ceapa si morcovul


Am sotat legumele in cele 3 linguri de ulei impreuna cu putina sare si piper plus o foaie de dafin


Cand acestea au fost dustuite am adaugat carnea 


Cand aceasta si-a schimbat culoarea, am adaugat pasta de ardei, sucul de rosii si supa 


Am mai adaugat piper proaspat rasnit si doua crengute de cimbru


Am pus capacul si am lasat sa fiarba totul la foc mic o ora si jumatate.

Cand am vazut ca sosul a scazut suficient si carnea este facuta am facut repede galustele. Am  amestecat oul batut putin cu furculita cu 3 linguri pline (nu rase) de faina. Le-am fiert in apa cu sare si apoi le-am scurs intr-o strecuratoare.  Le-am adaugat in sosul de legume si carne. Le-am lasat sa mai fiarna impreuna la foc foarte mic inca cinci minute.


Am adaugat patrunjel verde tocat, am pus capacul pentru alte cinci minute ...


... si apoi am mancat cu mare pofta :) 















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu