12 mai 2015

Ciulama de ciuperci


 Stiu ca sunt tot felul de retete.... cu ceapa, usturoi sau chiar cu morcov.
Voi scrie cum fac eu ciulamaua.

Am avut nevoie de: 

- 500 g ciuperci champignon
- 4 linguri de ulei
- sare, piper
- 2 frunze de usturoi verde
- 1 lingurita faina sau amidon
- 50 ml lapte
- 2 linguri generoase de smantana

Am spalat si tocat ciupercile. Le-am pus sa se inabuse in 4 linguri de ulei. Am adaugat si putina sare si piper. Cand a scazut zeama pe care au lasat-o, am adaugat laptele si am mai lasat sa dea cateva clocote, timp in care am omogenizat faina cu smantana.




Am turnat smantana peste ciuperci am am mai fiert la foc mic aproximativ 5 minute.



Am potrivit gustul de sare si piper.

A rezultat un sos cremos. Am intensificat gustul sosului cu frunzele de usturoi tocate - pe care leam adaugat dupa ce am luat cratita de pe flacara, iar apoi am pus capacul. Suuuper!!!

Se potriveste foarte bine cu o mamaliguta calda, dar si cu o bucata de carne, mai ales daca este de pui. Parerea mea! :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu