7 mai 2015

Supa crema de ciuperci


Nu mai este nici un secret ca sunt FAN ciuperci. Daca sunt de padure sunt de-a dreptul fericita, dar nu le evit nici cele aflate in galantarele magazinelor. 

Ne place ciorba de ciuperci si o fac mereu, dar de data aceasta am hotarat sa fac o supa crema.

Am folosit: 

- 500 g ciuperci champignon
- 140 g radacina de telina
- 140 g cartofi
- 50 g ceapa (o ceapa mica)
- 3 crengute mici de cimbru
- sare, piper
- 250 g smantana
- fulgi chilli (optional)
- 2 litri apa

Am curatat, spalat si tocat in bucati mari ceapa, telina si cartofii.


Am pus legumele la fiert impreuna cu sare, piper si crengute de cimbru - in 2 litri de apa


Pana cand au fiert, m-am ocupat de ciuperci. Le-am spalat si le-am taiat in 4.


Cand legumele au fost fierte, am adaugat ciupercile si le-am lasat sa mai fiarba impreuna aproximativ 15 minute.


Am  luat cratita/oala de pe flacara aragazului, am scos crengutele de cimbru si cu blenderul vertical - am pasat legumele/fiertura


Am dres gustul de sare si piper si gata supa crema.
Eu, de data aceasta am impartit-o in doua. Am luat cateva polonice de supa separat si am pus o lingurita de smantana abia in farfurie alaturi de cateva crutoane de paine si un fir subtire de ulei de masline....


In supa ramasa in oala am adaugat smantana diluata cu putina apa/supa (in care au fiert legumele si ciupercile).
In farfurie am presarat si fulgi chilli.




Ma bucur ca am facut aceasta supa crema. 

Niciodata nu m-as fi gandit ca ciupercile se potrivesc atat de bine cu cimbrul.


Alte ciorbe cu ciuperci aici si aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu