19 iunie 2015

Penne rigate cu macrou afumat si sos de rosii


Anul trecut, prin septembrie am primit o carte "1000 ricette di pasta". Multumesc, Gina
Am tradus atunci 2 retete si, din diferite motive - mereu am amanat sa le pregatesc.
Astazi a sosit ziua cea mare :) 
Reteta este pentru 4 portii - eu am facut decat doua :) Voi trece cantitatile folosite de mine pentru 2 portii :) 

Am folosit: 

- 250 g penne rigate
- 1/2 macrou afunat (aprox 150 g)
- 2 catei de usturoi
- 30 ml vin alb demisec
- 3 linguri ulei de masline
- patrunjel verde
- 250 ml suc de rosii (home)
- sare, piper

Am curatat unsturoiul, l-am spalat si l-am tocat. Am spalat si tocat si patrunjelul.
Am taiat bucata de peste in doua avand grija sa scot un file cu cat mai putine oase. 


Intr-o cratita antiaderenta am pus uleiul, jumatate din usturoi si bucatile de peste.


Am lasat la calit foarte putin, atat cat am intors toate bucatelele de peste pe ambele parti si am adaugat vinul


Peste nici doua minute (dupa ce a dat in clocot) am adaugat sucul de rosii


Am adaugat si doua masline gigant taiate felii.
Acum am lasat sa fiarba la foc mic aproximativ 10 minute.


Cand sosul a fost scazut suficient am adaugat restul de usturoi, patrunjel verde tocat si piper mozaic proaspat rasnit.


Intre timp am fiert pastele conform instructiunilor de pe pachet si le-am scurs.

Peste pastele firtbinti am adaugat sosul format, care este neasteptat de gustos!!!



... portia a doua.... pastele s-au intalnit cu sosul direct in cratita si greu au fost convinse sa vina in farfurie la sedinta foto :)













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu