21 iunie 2015

Salata de cartofi cu macrou afumat


Cochetez de  multa vreme cu pestele afumat. Acum cateva zile nu am mai rezistat ispitei si am cumparat doua bucati frumoase de macrou afumat. Am facut deja "Penne rigate cu macrou afumat si sos de rosii" - si din punctul meu de vedere sunt speciale :) 

Azi am hotarat sa incerc si o salata de cartofi.

Am folosit: 

- 3 cartofi mari
- 1/2 macrou afumat (aprox 150 g)
- 1 ceapa rosie (potrivita)
- 5 masline negre - gigant
- 3 linguri maioneza
- 125 g iaurt natur
- sare, piper
- patrunjel verde
- lamaie

Am fiert cartofii in coaja. Cand au fost fierti i-am pus sub jet de apa rece si i-am curatat. Apoi i-am taiat cubulete de marime potrivita.

Pana cand au fiert cartofii, am luat pielea de pe bucata de macrou afunat si am scos oasele. L-am taiat apoi bucatele.

 Am curatat si taiat felii subtiri ceapa, am presarat putina sare si am lasat-o cateva minute sa se "mureze". 

Am scos samburii maslinelor si le-am feliat. Am tocat patrunjelul si am facut maioneza dintr-un galbenus (am folosit doar 3 linguri)


Am facut o "adunare generala" intr-n bol incapator


Am omogenizat cu grija totul, am potrivit gustul de sare si am rasnit putin piper.


Am transferat compozitia intr-un bol potrivit pentru sedinta foto :)  si l-am pus pentru 2 ore la frigider
Salata este foarte gustoasa si proaspat pregatita, dar parca este mai buna dupa ce sta putin la frigider.





Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu