19 iunie 2015

Spaghete integrale cu zucchini si pasta de ardei iute


Paste! Sa fie paste! Oricum sa fie, dar daca sunt picante sunt idealeeeeee! :) 

Am folosit: 

- 120 g spaghete integrale
- 1/2 zucchini  sau unul mai mic
- 1/2 ardei gras
- 1 ceapa potrivita
- 2 catei de usturoi
- 4 rosii cherry
- 1/2 lingurita pasta de ardei iute
- sare, piper
- 2 linguri ulei de masline

Am curatat, spalat si tocat legumele.


In cele doua linguri de ulei de masline, putina apa, sare si piper - am sotat legumele (fara usturoi) pana cand s-au inmuiat putin.


Intre timp am fiert pastele in apa cu sare conform instructiunilor de pe pachet.

Alaturi de legume, direct pe fundul cratitei am pus rosiile taiate in jumatati. Am avut grija sa nu le zdrobesc.

Am adaugat putina apa in care au fiert pastele, pasta de ardei iute si usturoiul. Le-am lasat un minut sa se imprieteneasca. 


Am adaugat pastele fierbinti si gata. Suuuper gustoase. Initial am vrut sa mai adaug putin piper sau fulgi chilli, dar nu a mai fost cazul :) 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu