21 iunie 2015

Stufat de porc


Stufat de miel, stufat de pui...  A venit randul stufatului de porc : )

Am folosit: 

- cotlete de purcel cu os si putina grasime
- 2 legaturi ceapa verde
- 1 legatura usturoi verde (eu am avut de la congelator)
- 1 conserva de rosii SunFoof Fructe si Legume
-  2 catei de usturoi
- leustean, marar si patrunjel (dupa gust)
- sare, piper, boia dulce
- 3 linguri ulei

Am condimentat bucatile de cotlet si le-am lasat sa prinda gust aprox 20 de minute :) 
Am incins uleiul intr-o cratita antiaderenta si am prajit bucatile de carne pe toate partile.


Cand au fost gata, le-am scos pe o farfurie si in sosul format am calit usor ceapa spalata si tocata in timp ce carnea se prajea. Am adaugat si usturoiul si cand toate au fost moi, am adaugat bucatile de carne si apa pana la nivelul ei





Am pus capacul si am lasat sa fiarba la foc mic aproximativ o ora. Trebuie ca ceapa si carnea sa fie facute.

Dupa aceea, am adaugat rosiile zdrobite si am continuat fierberea inca 20 de minute. Intre timp sosul a scazut. Se poate pune o ligurita de amidon pentru a-l lega, dar de data aceasta am renuntat.


Inainte de a opri focul am adaugat verdeturile tocate si cateii de usturoi zdrobiti.


Am pus capacul si am lasat totul la infuzat aproximativ 10  minute.
O nebunie!!! :) 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu