8 august 2015

Orez cu sos de legume si fasole rosie



Am facut aceasta mancarica cu ce am avut prin camara si frigider... nu prea multe....
A iesit ceva de genul chilli con carne dar fara carne :) 
Este o mancare super pentru zilele de post si pentru iubitorii mancarurilor picante

Am folosit:

 - 1 ceapa potrivita
- 1/2 ardei gras galben
- 1/2 ardei capia
1 conserva de fasole rosie
- 1 conserva rosii
- sare, piper
- patrunjel verde tocat
- oregano
- cumin
- boia iute
- 4 catei de usturoi
- 2 sau 3 linguri de ulei
- 1 ceasca orez


Am curatat, spalat si tocat ceapa, ardeiul, usturoiul si patrunjelul

Am spalat orezul in mai multe ape si l-am pus la fiert in apa cu sare.
Cand a fost fiert l-am scurs intr-un strecurator, dar era perfect si daca il puneam la fiert in 3 cesti de apa. Astfel nu mai era nevoie sa-l scurg.

Pana cand a fiert orezul am calit usor ceapa si ardeiul in ulei si putina apa.
Am adaugat apoi rosiile.


Am lasat sa fiarba impreuna aproximativ 5 minute si apoi am adaugat oregano, usturoiul, boiaua iute si cuminul.


Cand sosul a inceput sa se lege si legumele au fost aproape facute, am adaugat conserva de fasole rosie



Am lasat la fiert pana cand sosul a scazut iar fasolea a luat gust de la condimente. Am dres gustul de sare si piper, am adaugat patrunjelul tocat si gata.


Este greu de crezut, dar  este un sos super bun si fara orez. 
Alaturi de orez se schimba calimera :) 













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu