8 septembrie 2015

Mini frigarui de pui cu cidru de mere


Nu gresesc deloc daca afirm ca am vazut "ceva asemanator" la tv...
Eu am adaptat reteta la gusturile mele.

Am folosit: 

- 1 piept de pui
- 1 gogosar rosu
- 1 ardei gras galben
- piper, sare
- cimbru uscat
- ulei aromatizat cu trufe
- 1 lingura unt
- 100 ml cidru de mere
- ulei de masline

Nimic complicat.... am spalat carnea si legumele. Am taiat carnea cuburi si ardeii bucati potrivite.
Am pus cate doua bucati de carne si trei de ardei pe fiecare scobitoare. Am facut asta pana cand am terminat materia prima :), iar apoi le-am condimentat cu sare, piper si cimbru. 


Le-am lasat la rece aproximativ 2 ore si apoi le-am prajit in putin ulei de masline si unt, la foc potrivit. Le-am prajit pe rand si le-am scos intr-un bol. Am picurat peste minifrigaruile prajite ulei aromatizat cu trufe.




Cand au fost toate prajite, am scurs uleiul ramas si am sters cratita cu un servetel absorbant.
Am pus iar minifrigaruile in cratita si am turnat cidrul. Am lasat sa fiarba atat cat sa se evapore alcoolul si inainte sa pun capacul am presarat patrunjel verde tocat.


Am mancat cu dovlecei trasi la tigaie. O explozie de arome! 
 Desigur... am baut ce a rams in sticla :) 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu