14 octombrie 2015

Manatarci (hribi sau pitonci) uscate


Cand am "bijuterii" de genul acesta.... mi se pare ca oricate poze as face - tot nu sunt suficiente... Cu greu ma abtin sa pun doar una aici :) 


Zacusca am facut... la congelator am pus.... asa ca am hotarat ca pe acestea sa le usuc cu ajutorul aparatului pentru deshidratat legume si fructe.

Dupa cum se vede, am curatat bine manatarcile si apoi le-am spalat sub jet de apa pe fiecare in parte. Le-am pus sa se scurga pe un prosop de bucatarie curat.



Cand au fost aproape uscate, le-am taiat bucati/felii si le-am pus in tavitele aparatului de uscat.


Au fost atat de tinere si de frumoase! Uneori aveam impresia ca trec cutitul printr-o bucata de cas :) 







Dupa mai multe ore, vreo... 30 aratau asa...


Timpul de uscare difera in functie de grosimea feliilor/bucatilor, dar si de gradul de incarcare al aparatului. Eu le-am uscat mai tare pentru ca initial am intentionat sa le fac pudra, dar in cele din urma am renuntat :) 
Sunt minunate in pilaf de orez, sarmale sau in orice macare de pui, sosuri, etc. Isi pastreaza foarte bine aroma. Eu le pastrez inchise ermetic intr-o cutie.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu