11 octombrie 2015

Salata de icre


Imi place place pestele, imi plac si icrele - dar le fac foarte rar... maxim de doua ori pe an. Nu cumpar gata preparate niciodata, dar mananc cu maxima placere la prieteni :) 
Nu le fac de doua ori la fel.... si de ficare data cam la ochi.... dar de data aceasta am fost atenta la cantitati si voi scrie cum am procedat

Am folosit: 

- 100 g icre sarate
- 150 ml ulei de floarea soarelui.
- miezul de la o felie de paine
- 1 ceapa mica
- 2 linguri apa minerala
- zeama de lamaie

Am avut aproximativ 100 g icre de caras.  Cand le-am  scos din pesti, le-am curatat cat de mult am putut de pielite si le-am pus intr-un borcanel cu multa sare. Am pastrat icrele mai mult de o luna in frigider. 


Acum, le-am scos din borcanel si le-am lasat putin la scurs. Cu ajutorul unui servetel absorbant am luat delicat umezeala de langa ele.

Am pus miezul unei felii de paine la inmuiat


Am scurs painea foarte bine si am amestecat-o cu icrele inca de la inceput.


Am inceput sa incorporez uleiul putin cate putin, ca la maioneza amestecand in aceeasi directie tot timpul.

Cand am considerat ca am obtinut consistenta potrivita am adaugat apa minerala si zeama de lamaie.
Aici... eu am gresit putin.... am pus prea multa apa si au devenit putin cam moi fata de cum voiam eu. Apa minerala are rolul de a le face pufoase.

Am curatat ceapa si am dat-o pe razatoarea mica. Am scurs-o putin si am adaugat-o in salata de icre.

Super buna pe o felie de paine prajita cu o felie de lamaie si masline, DAR la fel de bine se pot manca si cu paine simpla si ardei rosu si rosii.... :) 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu