19 ianuarie 2016

Rulada cu gem de macese si glazura de ciocolata


Rulada cu jeleu de caise, rulada cu crema de ciocolata.... rulada cu jeleu de caise si banane.... rulada sa fie! :)  Cat de des ca nu se refuza niciodata :) 

Am folosit: 

- 3 oua- 4 linguri de faina- 3 linguri de zahar- 2 linguri de lapte- 1 lingura ulei- un praf sare- zahar vanilinat
- gem de macese

Glazura: 
- 100 g ciocolata amaruie- 50 ml smantana pentru frisca- fulgi de ciocolata alba

Am mixat ouale intregi foarte bine, am adaugat zaharul si zaharul vanilinat si am continuat mixarea pana cand 

s-a topit. Am adaugat laptele si uleiul. 
Mai departe am apelat la ajutorul telului. Cu el am incorporat faina amestecata cu sare si apoi am turnat compozitia intr-o tava mare tapetata cu hartie de copt.



Am copt blatul aproximativ 12 minute (la cuptorul meu). Am scos blatul din tava si l-am rulat cu ajutorul hartiei de copt.



L-am lasat sa se raceasca complet si apoi l-am desfacut si l-am uns cu un strat generos de gem de macese.



L-am rulat cu atentie si apoi l-am glazurat.
Pentru glazura am procedat in felul urmator:  am rupt ciocolata bucati si am topit-o la microunde din aproape in aproape. Cand a fost topita complet am incorporat smantana pentru frisca. Am turnat apoi glazura peste rulada si am nivelat-o cu grija.

Am ras cativa fulgi dintr-o bucata de ciocolata alba si am mai pus cateva bilute decorative argintii. 
Gata rulada :) 



Sectiunea nu este prea grozava pentru ca am tinut sa fac poza cat mai repede... ma temeam ca nu va ajunge ziua de maine :) 





Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu.



2 comentarii: