27 martie 2016

Ciuperci umplute - la cuptor


Ciupercile umplute (la cuptor) sunt un aperitiv gustos si de efect.  Se fac repede si nu sunt pretentioase :) 

Am folosit:

- 14 ciuperci cu palarie mare
- 1 ceapa mare
- 1 lingurita pasta de gogosar 
- 2 linguri ulei
- 3 linguri genroase de smantana
- 3 linguri pesmet
- patrunjel verde
- sare, piper
- mozzarella

Am spalat ciupercile si am indepartat coditele. Le-am pus la scurs iar coditele le-am tocat cuburi.
Am curatat si tocat ceapa.

Coditele ciupercilor, ceapa si pasta de ardei au aterizat intr-o cratita in care am pus cateva linguri de ulei, sare si piper. Am adaugat si putina apa.




Cand ceapa a devenit sticloasa si apa lasata de coditele ciupercilor a scazut, am luat cratita de pe foc. 
Am adaugat smantana, verdeata si pesmetul. Am potrivit gustul de sare si piper.



Am pus ciupercile intr-o tava de yena in care am pus cam de un deget apa.


Le-am umplut cu compozitia formata mai devreme, iar peste compozitie am asezat multe cuburi de mozzarella si o felie de rosie cherry.




Am lasat sa curga peste ele un fir subtire de ulei de masline si le-am bagat la cuptor pentru aproximativ 20 de minute.

Nu am dorit ca mozarella sa se rumeneasca foarte tare.



Le-am mancat ca atare,  cu putina ceapa verde, dar ar fi mers de minune cu o salata.



 Reci sau calde sunt un aperitiv grozav, dar la fel de bine pot fi si cina. :) 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu