10 martie 2016

Crema cu iaurt si fructe congelate


Nu stiam ce sa fac cu niste cirese pe care le aveam prin congelator.... Le-am pus gand rau de ceva vreme si nu ma puteam hotara ce sa fac cu ele.... Exista varianta unei prajituri cu fructe sau a unei prajituri in care ciresele sa intre im compozitia cremei. Cum aveam in frigider si iaurt gras si mascarpone.... o crema cu iaurt si cirese....

Am folosit: 

- 250 g mascarpone
- 200 ml iaurt gras (10% grasime)
- 100 ml smantana pentru frisca
- 80 g zahar pudra
- 1 plic gelatina
- 50 ml apa
- 1 plic zahar vanilinat
- 200 g cirese congelate

Am sus gelatina la hidratat 50 ml apa.

Am pus intr-un bol incapator crema mascarpone, iaurtul si zaharul.



Am mixat pana cand s-au omogenizat si apoi am adaugat smantana pentru frisca.


Am mixat in continuare pana cand s-a transformat intr-o crema fina si consistenta.
Separat am transformat ciresele dezghetate intr-un piure cu ajutorul blenderului vertical.
Am topit gelatina la baie de abur.
Am adaugat la crema de iaurt piureul de cirese si gelatina topita.


Am mixat si am obtinut o crema fina cu "urme" de cirese



In aproximativ jumatate de ora a fost tocmai buna pentru a "umple" o foaie de rulada...
Aceasta a fost destinatia finala a cremei.

Dar, surplusul s-a transformat intr-o portie delicioasa de desert :) 




Nota personala: - crema este suficienta pentru un tort (3 blaturi si 2 straturi de crema sau doua blaturi si un strat gros de crema)

- voi incerca si cu alte fructe congelate







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu