1 martie 2016

Salata de vinete


De cum apar vinetele, salata de vinete este in top. Desigur, nu ma multumesc doar cu atat -  le aloc macar jumatate de sertar in congelator sau/si pun vinete la borcan. :) 

De data aceasta am folosit vinete din congelator. Voi spune cum le-am facut fara a da cantitai exacte. Pot spune ca am avut in punga 3 vinete coapte care initial au fost de marie medie (spre mare), deci au avut undeva in jur de 1.300 kg.

Am scos vinetele din congelator de seara si le-am lasat sa se dezghete si sa se scurga bine.

Le-am tocat cu tocatorul de sticla (am si unul din lemn). 
In mintea mea a ramas candva mitul ca daca le toc cu cutitul se inegresc. Deci niciodata nu ating metal de ele (curatate).


Am tocat o ceapa de marime potrivita (spre mica), maioneza si sare.


Am amestecat totul foarte bine si am potrivit gustul de sare si acru, adaugand inca putina seama de lamaie.

Gata salata! Simplu, nu-i asa?










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu