20 aprilie 2016

Cus cus cu unt


De cand am incercat reteta de cus cus cu unt - parca tot pe asta vreau sa o fac mereu. 
Inaintea acesteia faceam ceva putin mai simplu si saream peste partea in care adaug acum unt.

Am folosit:

 - 250 g cus cus
- 250 ml apa
- 1 lingurita sare
- 2 bucatele unt
- 3 linguri ulei de masline

- Am pus cus cus-ul intr- cratita impreuna cu uleiul de masline. L-am amestecat cu o furculita.


Intr-o cratita antiaderenta am pus 250 ml apa si lingurita de sare.
Cand apa a inceput sa fiarba, am luat cratita de pe foc si am adaugat cuscusul cu ulei.


Am amestecat tot cu furculita astfel incat cus cus-ul sa absoarba toata apa. Am pus capacul pentru aproximativ 3 minute.

Apoi am adaugat bucatile de unt si am repus cratita pe flacara pentru aproximativ 3 minute.
 In acest timp am amestecat continuu, usor cu o spatula, iar la final cu furculita. Furculita ajuta "boabele" de cus cus sa nu ramana lipite.



Am pus iar capacul pentru aproximativ 5 minute si gata cus cus-ul :) 


Foarte bun!!

Noi am mancat alaturi de piept de pui in stil asiatic
Dar este la fel de gustos si doar cu legume :) 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu