20 aprilie 2016

Penne rigate cu piept de pui si manatarci


Imi plac mult pastele carbonara, motiv pentru care de data aceasta am facut o combinatie intre carnea de pui, aromatele manatarci (uscate) si sosul carbonara... ma rog.... ceva din sosul carbonara. :) 

Am folosit: 

- 400 g piept de pui (aproximativ)
- cateva bucati de manatarci uscate
- 2 linguri ulei de masline
- 50 g unt
- 1 galbenus ou
- 2 linguri smantana cu 30% grasime
- sare, piper

Am spalat pieptul de pui si l-am taiat bucati mici.
Intr-o cratita antiaderenta am pus uleiul si untul. Am adaugat bucatile de carne, putina sare si piper plus cateva bucati de manatarci uscate (home) rupte bucati (fara sa le hidratez inainte).


Am sotat carnea pana cand a scazut sucul lasat. Am luat cratita de pe foc si am lasat-o
sa se raceasca putin.


Am pregatit galbenusul de ou si cele doua linguri de smantana....


Am omogenizat cu ajutorul telului si am turnat amestecul peste carnea "racorita" 


Am amestecat putin si am adaugat pastele fierbinti. Le-am adaugat pe rand pentru ca  nu voiam ca sosul sa se transforme intr-o omleta... :) Pastele au fost de data aceasta penne rigate si le-am fiert conform instructiunilor de pe pachet.


In farfurie am adaugat fulgi chilli si putin patrunjel tocat.

Yamiiiii!!!!






Nota personala:

- da, se poate spune ca sunt o bomba calorica :) 
- sosul este matasos si imbraca foarte bine pastele
- gustul manatarcilor este foarte prezent chiar daca am pus atat de putine.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu