23 mai 2016

Tort cu crema caramel


Un tort cu un gust muuuult deasupra aspectului :) 
Pentru el am folosit reteta de blat de AICI si reteta cremei cu caramel de AICI.
Am "imbunatatit" crema cu stafide inmuiate in apa cu rom. 

Deci... simplu de tot. Dupa ce am executat cele doua, respectiv blatul si crema, am trecut la montarea tortului, dar inainte de toate am pus la inmuiat stafidele (cam un pumn)


Am scos stafidele pe un servetel si am asteptat putin ca sa se absoarba lichidul de pe ele. Apoi le-am adaugat in aproximativ 2/3 din crema caramel. Aproximativ o treime am pastrat pentru "ornat".


Cu aceasta compozitie am umplut blaturile de tort.



Ultimul strat a fost de crema (fara stafide) si am incercat sa garnisesc putin si partea laterala.
Dupa cum se vede.... totul este extrem de simplu.... asta putea sa faca si un copil, dar inspiratia de moment..... a fost undeva sub zero :)))


Am presarat niste nuca macinata si putin zahar brut....


A stat la frigider pana a doua zi.
Este moale, cremos, parfumat.... "il mananci cu buzele" (cum zice o vorba din popor : ) )





Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu