30 iunie 2016

Blat pentru tort cu nuca si turta dulce



Am folosit:  

- 7 oua
- 130 g zahar brun
- 100 g miez de nuca - macinat
- 150 g turta dulce (cu putina glazura)
- 1 praf de sare


Aceasta este turta dulce pe care am folosit-o.


Am maruntit turta cu ajutorul robotului de bucatarie. Nuca era deja macinata. Am cantarit ingredientele si le-am dat o adunare generala :) 


Am separat galbenusurile de albusuri. Am batut spuma tare albusurile cu praful de sare si apoi am adaugat pe rand zaharul brun. 


Cand am terminat de incorporat zaharul am adaugat pe rand si galbenusurile, mixind bine dupa fiecare 


Intr-un bol incapator am amestecat nuca macinata si turta dulce.


Am cantarit 130 g de amestec (mix nuca plus turta dulce) si l-am incorporat in spuma de ou, amestecand cu grija de sus in jos ca sa nu se lase bezeaua.


Am turnat compozitia rezultata in tava tapetata cu hartie de copt 
(dimensiunea tavii 23/32 cm)


Am copt blatul aproximativ 20 minute  la temperatura de 180 grade. Am facut testul cu scobitoarea si acesta mi-a confirmat ca totul este ok  :) 


L-am scos pe un gratar si l-am lasat sa se raceasca


L-am folosit pentru un tort tiramisu si a fost nevoie sa ajustez marginile ca sa incapa in tava pe care mi-am propus sa o folosesc.

Asa arata in sectiune :)  si in combinatie cu crema si siropul cu cafea este absolut delicios :) 


Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Nota personala: 

- cantitatea de nuca si turta dulce este mult prea mare daca nu se foloseste si la ornatul tortului. Doar pentru blat ajunge 100 g turta dulce si 50 g nuca macinata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu