3 iunie 2016

Cus cus cu legume si ciuperci


Cus cus-ul l-am pregatit dupa reteta de AICI

Am folosit: 

- 1 dovlecel mic
- 1 morcov 
- 1 pumn mazare congelata
- 1 lingura pasta de gogosar
- 2 rosii cherry
- ulei de masline
- frunze de ceapa
- sare, piper

Am curatat, spalat si tocat legumele.



Initial am pus la calit morcovii in cateva linguri de ulei. 
In scurt timp am adaugat si bucatile de dovlecel. 


Langa dovlecei si morcovi am tras putin la tigaie si rosiile cherry taiate in sferturi. Cand au prins putina culoare le-am scos din tigaie pentru ca am dorit sa ramana intregi,


Am adaugat apoi ciupercile si mazarea (congelata). Am presarat sare si am lasat legumele  sa-si lase sucul si sa se gateasca incet, la foc mic.


Se poate adauga putina apa, dar eu am preferat sa amestec mereu in ele si sa ramana putin crocante.


Am potrivit gustul de sare si piper, am adaugat rosiile calite adineauri si am pus legumele alaturi de cus cus. 

O mancare minunata!





Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- legumele sunt suficiente pentru doua portii
- am presarat peste legume si cus cus frunze de ceapa verde, dar la fel de bine se pot presara frunze de usturoi verde




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu