4 iunie 2016

Spaghete cu carne de porc


Ce pot sa fac cu niste "resturi" de carne? 
Ups! Exprimare de doi bani, dar ce a iesit merita mai mult. :) 
Asadar, mi-au ramas niste bucatele de carne cand am taiat felii din bucata de pulpa de porc, pentru gratar. 
Le-am pus intr-o punga si apoi in congelator cu gandul ca le voi folosi la vreo ciorba, dar iata ca nici de data aceasta socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ :) 
In urma a numeroase solicitari din partea "publicului", am hotarat sa fac paste. Bucatelele de carne mai sus amintite au fost tocmai potrivite pentru asa ceva :) 

Am folosit: 

- 200 g carne de porc (aproximativ)
- 1/2 morcov
- 1 ceapa
- 1 lingura pasta de gogosari
- 3 linguri ulei
- 1 lingurita unt
- 50 ml suc de rosii (aproximativ)
- masline negre
- frunze de usturoi
- sare, piper
- oregano

- 220 g spaghete (aproximativ)

Am taiat carnea bucati mici si am pus-o sa se caleasca in cele trei linguri de ulei si sare.


Am curatat ceapa si morcovul si le-am spalat. Am tocat ceapa si am razuit morcovul.


Cand sucul lasat de carne a scazut, am adaugat legumele si pasta de gogosar.


Am adaugat jumatate de ceasca de apa fierbinte si am lasat sa fiarba incet. Cand au fost gata am adaugat sucul de rosii, maslinele si frunzele de usturoi.
Am mai lasat sa fiarba impreuna cateva minute. Am adaugat lingurita de unt....


.... si apoi spaghetele fierbinti, scoase direct din apa in care au fiert.
Spaghetele au fost fierte cu foarte putin timp inainte conform instructiunilor de pachet.



Sunt foarte gustoase!!! 
Sosul "imbraca" perfect pastele. Yamiii!!!! 


Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Nota personala:

- daca sucul de rosii este acrisor, se poate adauga jumatate de lingurita de zahar
- se poate razui cascaval, dar am preferat sa le las fara ca sa nu influienteze gustul :) 
- din cantitatile de mai sus rezulta doua portii generoase 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu