10 iulie 2016

Sirop din cimbrisor de camp si muguri de brad - la rece


Sunt foarte bine cunocute efectele benefice ale cimbrisorului  de camp si a mugurilor de brad  asupra organismului. Combinatia acestora  este  si mai benefica. 

Intamplarea a facut ca sa am in acelasi timp o cantitate mare  din amandoua. Am facut sirop din muguri de brad si sirop din cimbrisor de camp, iar din ce mi-a ramas am facut aceasta combinatie absolut grozava.

Am folosit: 

- 500 g zahar tos
- 200 g muguri de brad
-100 g cimbrisor de camp
- 1 lamaie

Am cantarit plantele spalate si bine scurse. Am spalat si taiat lamaia felii subtiri. 
Eu am folosit de data aceasta o sticla de plastic (bine spalata) pentru ca nu am mai avut recipiente de sticla suficient de mari... acestea fiind ocupate cu siropul din mugurii de brad si cel de cimbrisor.

Am alternat straturi de muguri de brad cu cimbrisor, zahar si felii de lamaie. 


Am pus peste sticla folie alimentara ca sa nu intre insecte si praf si am pus-o in camara (la umbra). In primele zile am amestecat de cateva ori ca sa ajunga in siropul format de topirea zaharului toate florile de cimbrisor si mugurii de brad

Peste o luna am considerat ca este momentul sa scurg licoarea. Yamiii! 
Asa arata :)


Rezultatul este un concentrat de arome - delicios!!!




Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Nota personala:

- se poate consuma cu apa minerala sau apa plata 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu