21 noiembrie 2016

Paste (penne rigate) cu pesmet si rosii deshidratate


Nu mai stiu de unde am salvat aceasta reteta in urma cu mai multa vreme. Din diferite motive am tot amanat sa o fac, dar cand am primit cosul cu produse de la Foodville si am vazut rosiile deshidratate conservate in ulei de masline - am stiut ca a venit vremea ei. 😊. Ei bine.... momentul s-a mai lasat putin asteptat, dar iata ca totusi a venit 😊
Desigur, am adaptat putin reteta si a rezultat ceva absolut delicios (mie mi-a placut foarte tare) - o mancare de post deosebita :)  

Acesta este generosul cos primit. 




Am folosit: 

-  rosii deshidratate
- 4 linguri ulei de masline din borcanul cu rosii
- linguri ulei de masline extravirgin
- 1 lingura pesmet
- 1 legatura patrunjel verde
- sare, piper
- ardei iute (optional)

- 250 g paste fara ou (de post)

Am spalat patrunjelul si l-am tocat grosier. 
Am scos bucati de rosii din borcan (aproximativ jumatate) si le-am taiat in doua sau trei, dupa caz 😉



Am amestecat rosiile cu patrunjelul.



Am fiert pastele conform instructiunilor de pe pachet. Eu am folosit penne, dar sunt bune orice fel de paste scute, chiar mai scurte decat pennele.

Am pus 4 linguri de ulei de masline intr-o cratita antiaderenta. Am pus cratita pe foc si cand uleiul a fost incins doar putin, am adaugat lingura de pesmet.


Am luat imediat cratita de pe foc .


Am adaugat pestele si am amestecat avand grija sa-si ia toate portia de pesmet, am rasnit piper proaspat si apoi am adaugat amestecul de rosii deshidratate si patrunjel. Am constatat ca ar mai fi necesar ulei si am mai turnat 4 linguri de ulei din borcanul cu rosii .




Au rezultat doua portii generoase. 
Am mancat atunci, caldute si au fost foarte gustoase. 
Pot spune cu certitudine ca reci au fost si mai gustoare (in opinia mea), motiv pentru care as introduce acest preparat in categoria salatelor..... Ma mai gandesc 😃







Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu