19 februarie 2017

Crema de portocale



Iubiorii portocalelor vor adora aceasta crema. Este foarte aromata si fina. De asemenea, este foarte potrivita atat pentru fursecuri cat si pentru prajituri/torturi.

Am folosit: 

- 300 ml suc natural de portocale (stors acasa)
- coaja de portocala razuita fin
-  2 linguri amidon alimentar
- 250 g zahar pudra
- 200 g unt cu 82% grasime

Am amestecat sucul de portocale cu cele doua linguri de amidon.


Am omogenizat bine, ca sa nu se formeze cocoloase si am fiert compozitia pana cand s-a ingrosat. Am pus peste crema/budinca formata folie alimentara. In felul acesta se previne formarea pojghitei de deasupra. Am lasat sa se raceasca complet.



Am amestecat untul (trebuie sa fie la temperatura camerei) ccu zaharul pudra si coaja de portocala.


In crema de unt formata am incorporat pe rand cate o lingura de budinca racita.


Nu trebuie adaugata alta lingura de budinca pana cand  nu este incorporata complet cea de dinainte. Exista riscul sa se taie.

Rezulta o crema divina - dupa parerea mea :)  

Eu deja am folosit-o pentru doua tipuri de fursecuri si abia astept sa o folosesc si la o prajitura.







Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu