24 martie 2017

Medalioane (saratele) cu branza si leurda


In urma cu cateva zile mi-am cumparat niste "bijuterii" - respectiv o presa pentru saratele si una pentru faguri. Am si o forma de nuci - deci ma pot considera bogata, nu? :) 

Mi-a suras aceasta reteta, mai ales ca suntem in sezonul leurdei. 
Ii multumesc Daianei Vereb pentru sursa de inspiratie! :) 

Am folosit: 

- 360 g faina tip 650
- 1 lingurita sare
- 1/2 lingurita bicarbonat
- 125 g unt cu 82% grasime
- 100 g branza
- 100 ml smantana fermentata cu 20% grasime
- 1 ou
- 5 sau 6 frunze de leurda

Am spalat leurda, am scurs-o bine si am tocat-o cat mai marunt.


Am razuit branza. Eu am pus cam ce am avut prin casa.... putina telemea, putin cascaval si putin parmezan. :) 


Aici este faina, sarea si bicarbonatul


In "combinatia" asta a venit si untul taiat bucatele


Am pus totul in vasul robotului de bucatarie...



... si intr-un minut am obtinut un super aluat. 


L-am scos pe masa de lucru, l-am adunat la un loc si ma tot gandam ca l-am obtinut atat de simplu si ca arata atat de bine.


Am rupt din el bucatele de aproximativ 20 g, le-am transformat in bilute si apoi am inceput sa coc medalioanele/saratele/saleuri :) 



Fiind la prima utilizare, initial am spalat forma cu detergent de vase. Am clatit-o bine, am sters-o si apoi am pus-o pe ochiul mic al aragazului ca sa se incinga. Inainte de fiecare "coacere" am sters-o cu un servetel umezit usor cu ulei. 


Au rezultat 40 de bucati. 

Sunt foarte gustoase. Sunt crocante si aromate. Sunt yamiiiiii!!! :) 







Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


*     *

*

OANA ANDREEA SEGHEDIN - a incercat reteta si a adus dovezi :) 
A facut saratelele (rontaieli :) ) cu chimen si aparatul de waffe. 
Arata grozav!!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu