17 martie 2017

Paste cu varza calita - de post


Am folosit:

- 450 g varza dulce
- 50 ml ulei de floarea soarelui
- 1/2 ceapa
- sare, piper
- foaie de dafin
- cimbru
- 300 g paste fara ou

Am tocat varza fideluta si impreuna cu sare si piper am calit-o in aproximativ 50 ml ulei de floarea soarelui.


Cand a fost aproape facuta am adaugat 1/2 foaie de dafin si cimbru uscat (dupa gust)


La final arata asa


Am fiert pastele conform instructiunilor de pe pachet, le-am scurs si le-am adaugat peste varza caita. Am amestecat cu grija.


In farfurie am mai rasnit putin piper si am presarat putina boia... mai mult pentru pata de culoare :) 




Nu am mai mancat de foarte mult timp. Sunt o mancare de post grozava !!!


Nota personala:

-din cantitatile de mai sus au rezultat 3 portii generoase



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu