10 martie 2017

Tort Milchmadchen


La fel ca multe alte retete, acest tort sta de multa vreme pe lista de asteptare.
Este delicios, ieftin si se face foarte repede.

Am folosit: 

- 400 ml lapte condensat
- 2 oua
- 160 g faina alba tip 000
- 1 plic praf de copt

Crema: 

- 400 ml smantana pentru frisca
- 100 g zahar pudra

- ciocolata razuita

Simplu ca buna ziua :) 

Am mixat putin laptele condensat cu ouale...


... am adaugat faina si praful de copt...


A rezultat un amestec asemanator cu cel de la clatite. L-am lasat sa se odihneasca aproximativ 15 minute si apoi am inceput sa coc foile.



Am tapetat o tava cu hartie de copt. Am desenat un cerc in mijloc folosindu-ma de o farfrie. Am pus coca in mijloc si am incercat sa o distribui uniform.


Daca tava este suficient de mare, se pot coace cate doua foi odata. Eu le-am facut mai mari.

In aproximativ 5 minute sunt coapte.


Cat timp au fost inca fierbinti, le-am pus pe un prosop curat si am indepartat cu grija hartia de copt.


In felul acesta am copt 7 foi.


Inainte sa le umplu, m-am gandit ca as putea sa le dau o forma mai "draguta" si cu ajutorul unei farfurii putin mai mici decat ele, am decupat surplusul de pe margii, rezultatnd 7 foi de tort perfect rotunde :) 



Am pregatit cea mai simpla "crema"! Am mixat smantana pentru frisca cu zaharul si gata crema. 

Am pus peste fiecare foaie cantitate aproximativ egala de frisca, avand grija sa pastrez si pentru acoperit si ornat.



La final arata asa...


Am "imbunatatit"  foarte putin aspectul ...



Dupa ce a stat vreo 4 ore la frigider, am taiat cateva felii.

 Incredibil cat este de gustos! Atat de simplu si atat de gustos! 







Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu