19 august 2017

Crema cu mascarpone, nutella si aroma brandy



Aveam prin casa niste coji de rulouri (conuri) si cum am tot facut pentru ele crema de vanilie, am hotarat sa fac de aceasta data ceva diferit. Culmea, a iesit ceva foarte gustos si totul a decurs foarte rapid 😋

Am folosit: 

- 250 g mascarpone
- 250 g nutella
- 150 g smantana pentru frisca
- aproximativ 15 ml esenta brandy

Nimic mai simplu! Am pus intr-un bol toate ingredientele, am mixat pana cand crema a capatat consistenta (smantana pentru frisca nu trebuie sa fie mixata initial) si gata! 



 Totul dureaza aproximativ 5 minute  😜  

Am umplut rulourile cu aceasta crema si astept cu nerabdare ca sa se inmoaie.



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 




Nota personala:

- crema poate fi folosita cu succes si la torturi, prajituri sau fursecuri.
- crema rezultata din canttatile de mai sus este suficienta pentru un tort cu diametrul de 22 cm (in 2 straturi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu