23 octombrie 2017

Pizza calzone la tigaie


Mi-am permis sa denumesc asa acest preparat desi este departe de o pizza calzone. 
Dar este preparatul meu si pot sa-i spun si tort Tiramisu - nu? 😊

Am folosit:

- 500 g faina
- 300 ml apa calduta
- 3 linguri ulei
- 1 lingurita sare
- 1 lingurita zahar
- 1 lingurita oregano uscat
- 15 g drojdie proaspata

Am mai folosit:

- cascaval
-salam uscat
- msline
- ketchup
- piper
- ardei rosu si verde tocat cuburi

Am pregatit aluatul cu ajutorul masinii de paine. Am pus in cuva ei toate ingredientele pentru aluat in ordinea bine stiuta - prima data apa, uleiul, sarea, zaharul, oregano, faina si la final drojdia. Am setat programul pentru framantare si crestere a aluatului. Cand aluatul a fost gata l-am scos pe masa de lucru si l-am impartit in bucati aproximativ egale, cam de marimea unui ou. Le-am dat forma rotunda si le-am lasat sa mai creasca cateva minute.


Am intins fiecare bucata in forma dreptunghiulara sau ovala (cum mi-a iesit) si am pus pe fiecare (pe jumatate din suprafata) cam ce am avut prin casa ... ketchup, bucatele de cascaval, salam, masline, ardei, piper...



Am inchis fiecare gogoasa pliind peste umplutura partea de aluat ramasa libera.

Am copt gogosile gen pizza sau pizza gen gogoasa 😉 in tigaia incinsa, fara ulei. 
Prima data am acoperit tigaia cu capacul si dupa ce am intors gogoasa pe partea cealalta am lasat-o fara capac.

Se coc frumos si sunt delicioase!


Sunt delicioase atat calde cat si reci si sunt foarte apreciate pentru pachetul de la scoala. 😊😊😊



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu