11 octombrie 2019

Ciorba de curcan cu bors


Ador aceasta ciorba!
 Este atat de usor de facut, fara grasimi si usor acrisoara - fix cat trebuie 😋

Am folosit:

- 700 g carne de curcan
- o ceapa
- 2 buchetele de conopida
- 2 morcovi
- 3 linguri mazare congelata
- 1 ardei capia rosu
- o felie de telina
- bors cu smantana de la Podravka
-sare, piper
- leustean verde

Aici am facut o "adunare generala" cu mateia prima 😊


Ca la orice ciorba, prima data am pus carnea de curcan (de data aceasta au fost gaturi) sa fiarba in apa cu sare.
 Am inlaturat spuma formata si am lasat carnea sa fiarba aproape de tot. 
Am scos bucatile de carne si am strecurat zeama intr-o oala curata.
 Am adaugat carnea si legumele si le-am pus din nou la fiert.

Cand toate au fost fierte suficient, am pus 3 linguri de bors cu smantana de la Podravka 
intr-un bol si l-am diluat cu putina zeama din ciorba.
Eu am pus trei linguri pentru ca asa am aproximat cantitatea de ciorba. Recomandarea este sa se foloseasca 1 lingura (10 g) pentru fiecare litru de ciorba 😊



Am adaugat borsul in ciorba, am amestecat bine, am potrivit gustul de sare  si piper (doar daca va place), am adaugat putin leustean verde si gata!!!!! 😊😊😊
Cred ca mai simplu de atat nici nu se poate 😊



Daca v-a placut reteta sau dimpotriva, daca unele lucruri nu sunt clare, etc.... va invit sa lasati mai jos un comentariu. 


Nota personala:

- se poate adauga smantana pentru o textura mai cremoasa
- cantitatile sunt aproximative





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu