4 decembrie 2013

Biscuiti umpluti cu crema de vanilie



Exact dupa reteta de mai jos am umplut acesti biscuiti. Tot cu aceasta reteta umplu si foile de cremsnit :)


Am amestecat 400 ml de lapte cu amidonul si apoi am adaugat galbenusurile.




Am pus restul de lapte cu zaharul si zaharul vanilinat pe foc si cand a inceput sa fiarba am adaugat laptele amestecat cu amidonul si galbenusuri


In scurt timp a inceput sa se ingroase. Am luat de pe foc si am mai amestecat putin in  crema. Astfel, parca devine mai fina :)


Am tapetat cu folie alimentara o tava si am asezat randuri de biscuiti...


... crema.... si iar biscuiti....
Pana  cand am epuizat crema :)


Am impachetat tava in folie alimentara si am pus-o la frigider cateva ore.


Apoi feliile s-au taiat perfect












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu