10 februarie 2016

Tort simplu cu crema de cacao fiarta



Acest tort a fost un experiment reusit. 

Blatul este unul simplu din 5 oua (reteta este AICI). A fost copt in tava de 20/30 cm si dupa ce a fost racit l-am taiat in doua si apoi iar in doua, dar de data aceasta pe lungime. Am obtinut astfel 4 blaturi mai mici, dreptunghiulare.


Am insiropat fiecare blat. Pentru sirop am folosit 200 ml apa, 4 linguri zahar si o fiola esenta de rom. Am fiert apa cu zaharul cateva minute. Cand a fost rece am adaugat esenta de rom.

Am uns fiecare blat cu crema (reteta este AICI)....
 Am pastrat putina crema pentru "a-l imbraca".



Cand a fost "imbracat" cu crema l-am pus la frigider pana a doua zi.

Am scris mesajul cu frisca si am mai facut o bordura tot cu frisca. Am presarat paiete colorate si gata tortul :) 



De mult nu am mai mancat acest gen de tort.... In ultima vreme am facut tort cu crema ganache sau crema cheesecake si diferite arome.

Am redescoperti crema fiarta si ma bucur :) 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu