29 martie 2015

Ciorba de caprioara cu bors


Am avut nevoie de: 

- 1 kg carne cu os
- 1 felie radacina de telina
- 1 morcov mare
- 1 pastranac
- 1 ceapa
- bors
- patrunjel verde
- sare, piper
- 2 linguri de orez
- 2 linguri ulei

Am inceput prin a spala foarte bine carnea. Am tinut-o apoi cateva ore in apa rece, timp in care am schimbat apa de mai multe ori.
Am pus-o sa fiaba in apa cu putina sare. Am adunat spuna care s-a format de  cate ori a fost nevoie.
Fierberea a durat destul de mult.... aproape trei ore... dar nu am vrut sa folosesc kukta.

Intre timp am curatat, spalat si tocat legumele.


Am sotat putin ceapa, pasta de ardei, telina, morcovul si pastranacul in cele doua linguri de ulei plus sare si piper



Cand carnea a fost fiarta, am scos-o din supa, am luat-o de pe oase. Am strecurat supa si am pus-o din nou pe foc. Am adaugat in ea legumele sotate si bucatile de carne. 
Am adaugat si rosiile zdrobite, iar peste 10 minute borsul (dupa gust) si cele doua linguri de orez fiert separat. 

Am lasat sa mai dea cateva clocote. Nu a mai fost necesara sare.

Am presarat patrunjel verde, dar pot spune ca ar fi mers foarte bine si leusteanul.



Ca si gust aduce foarte mult cu ciorba de vita. Este o ciorba foarte light.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu