15 octombrie 2015

Supa crema de ciuperci cu cimbru


De cand ma stiu fac ciorba de ciuperci (orice fel de ciuperci comestibile - pe care eu le cunosc), dar niciodata nu m-am gandit sa combin gustul lor cu cimbru. De data aceasta am indraznit si zau ca nu mi-a parut rau :) 

Am folosit: 

- 500 g ciuperci champignon 
- 2 cartofi potriviti
- 2 felii telina
- 1 ceapa potrivita
- cimbru (eu am avut uscat)
- sare si piper
- 3 linguri generoase de smantana 

Am curatat, spalat si tocat ciupercile si legumele








In aproximativ 2 litri de apa cu sare, piper si cimbru - am pus la fiert toate legumele. 
Cand acesteaau fost aproape fierte, am scos crengutele de cimbru si am adaugat ciupercile.  Le-am lasat sa mai fiarba impreuna aproximativ 10 minute.



Cu ajutorul blenderului vertical am pasat totul.


Rezultatul a fost o zeama ceva mai groasa si foarte tulbure.... nu foarte atragatoare ca aspect dar cu un miros placut. Am adaugat smantana si am amestecat. Datele "problemei" s-au schimbat din toate punctele de vedere :) 

Eu am simtit nevoia sa presar fulgi chilli in farfurie .... Desigur, crutoanele de paine sunt nelipsite plus cateva feliute de ciuperci prajite :)  Yamiiii!!!!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu